Sabtu, 10 Desember 2011

Liga 1996 1997 "El Clasico" Barcelona Real Madrid

Day 37:
10 May 1997
Nou Camp,
Barcelona
Referee :    Rodríguez Martel

Barcelona :  Vitor Bahia; Ferrer, Nadal (Stoichkov, min. 23), Abelardo F., Sergi; Figo (Pizzi, min. 89),  De la Peña, Guardiola, Giovanni (Popescu, min. 16); Luis Enrique, Ronaldo.  (Entrenador: Bobby Robson)
Real Madrid. :  Illgner; Panucci, Alkorta, Hierro, Roberto Carlos; Víctor (Amavisca, min. 46), Redondo, Seedorf, Raúl; Mijatovic, Suker (Zé Roberto, min. 70).  (Entrenador: Fabio Capello)
Goal :     1-0 Ronaldo (44’)

Codec H264, Mkv
Bitrate 1000
Sound 128 kbps
French Comments
Pass : twb22.blogspot.com
Full Game

First Half
http://www.megaupload.com/?d=LF2J6WPJ
or

Second Half
or
 

Thanks to Elsa 
for Reuploading the files on Mediafire, 
great help i appreciate.








Caps











Tidak ada komentar:

Posting Komentar